Updatation

Min första vecka på Tradimus börjar gå mot sitt slut och jag vet inte om jag fått in så mycket skit i gamla poletten. Det får vi se imorgon då det blir prov på allt. Man får ju ha med sig alla papper och anteckningar men jag tänkte försöka att använda dem så lite som möjligt bara för att se om jag lärt mig nåt.
Snart ska vi börja ta våra första samtal och det känns aningens nervöst, främst för att jag inte har en susning hur jag ska kommunicera med folk eller hur jag ska lösa deras 1000 problem.
Men det löser sig som di sägert. Efter arbetstiden imorgon så är det kickoff till på köpet, så vi får la se ifall det blir nå röj på bygget.
Egentligen känner jag mig inte så sugen på att supa i helgen men man kan ju ta det lugnt och inte dricka upp allt man har..eller hur anneli? haha.

Good news everyone vår efterlängtade toalett är äntligen installerad! Tyvärr har vi inget lyse så man ser ändå inte vart man skiter. Men nu står den där i alla fall!

Skorpan börjar sakta närma sig kakburken.

Mitt wow konto gick ut i går, så nu ska jag sörja en stund före jag far på step in puss heeeeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback