Life as we know it

Jag kan inte släppa det här med att jag inte får praktisera..det suger, hårt och mycket. Vem fan tror dom att dom är? Moderatjävlarna försöker ta bort allt från en, det är ju lätt för dem det är ju de som skiter pengar. Det jag inte fattar är hur tusan sveriges alla "medelsvensons" kan ha röstat fram den här skitregerigen. Det känns så fruktansvärt orättvist att jag ska behöva följa de här absurda förändringarna, I didnt even vote for them! De tar från de fattiga så att dom kan ta bort sina förmögenhetsskatter..alltså förlåt mig om jag har fel..men varför oo varför bryr man sig om att ta bort förmögenhetsskatten när det förmodligen betyder att man har mer än man behöver? Mycket vill ha mer era svin.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback