The unemployed life

Ååå vad jag tycker om arbetsförmedlingen, dom tar verkligen hand om mig. De tänker verkligen på mig när de skickar mig på ett möte som handlar om praktik när jag gjort det ganska klart för dem att jag vill plugga. Det känns så bra att ha någon som gör tvärtemot vad man ber om..det är omtanke det!


Mollie Sue åkte ut från top model..jag vet inte hur jag ska uttrycka min vrede i ärendet men jag tror att  top model är dött för mig nu. Äh who am I kidding..jag kommer sitta där bänkad framför teven nästa onsdag lika överpeppad som vanligt...det är som att säga att man aldrig ska festa igen..det är bara något man säger för att verka någorlunda vettig. When everyone knows that in fact, thats not the case.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback