Back to Stockis

Ska börja dra mig till Stockholm om ca 20 min. Känns lite jobbigt att flyga själv, min  flyggranne kommer att finna mig gnagandes på stackarens arm efter ca 5 minuter. God I hate flying.
Tänkte lägga upp bilder från gårdagens bravader på pixbox men jag bestämde mig för att censurera mig själv och lägga bilderna i "please dont watch" filen. Jag ser det inte som att jag berövar världen av en gnutta humor utan hellre att jag räddar en sjutusan massa människor från yrsel och kaskadliknande kräkningar. Ja, det var så hemskt, jag har sår på kroppen som bevisar det.

Dagen flöt verkligen förbi i ett nafs, men jag antar att det är så då man verkligen bara vill stanna tiden. guds lilla skämt. Fast iofs går tiden rysligt fort när man rullar sig i skratt framför Black books, skitbra serie; Dylan Moran, sprit, cigaretter, böcker, misär. Kan det bli bättre?

10 minuter kvar till go time. Hejdå Pite, we shall meet again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback