Fanfanfan

Det var nog längesen jag mådde så här dåligt. Jag trodde att jag skulle ta min återgång till storstan med en klackspark. Tydligen INTE. Nog för att de första skoldagarna bara flög förbi, kanske för att jag fasade inför helgen.
Jag ska försöka peppa upp mig. Igår mådde jag verkligen skit. Mest för att jag sitter här i skitstockholm och alla andra är på lulekalaset och har kul. Palle försökte i alla fall peppa upp mig. "Jag ska försöka ha kul" sa han varpå jag synade hans bluff och på det svarade han "Jag vet, jag ville bara inte gnugga det i ansiktet på dig".
Jag insåg väl igår att jag inte kommer att få åka hem till pite på 5 månader och det känns tungt. Jag vet att det kommer att bli bättre och att jag bara är i lite av en dalgång för tillfället. Jag börjar fundera på om det har något med att jag satte in en ny p-stav nyss att göra. Eller så hade jag helt enkelt för kul i sommar.

Såg en jävla massa film igår i alla fall.
Chasing amy var först ut, jag har sett den förut men jag älskar jason lee och kevin smith och gänget så jag kände för att se den igen. Den är inte lika bra som mallrats men den är väldigt speciell. 7/10
Grave of the fireflies, så jävla hemsk film! Jag började grina nånstans i mitten sen fortsatte jag rakt genom filmen 8/10
Spirited away har jag också sett förr men jag kom inte ihåg så mycket av filmen förutom att jag tyckte om den. Den är jävligt bra fortfarande 9/10
Howls moving castle en till repeat men oooh så bra, jag älskar bra anime. 8/10

jag har inte sett anime på skitlänge, måste verkligen ta upp intresset.

idag ska jag försöka pallra mig i till stan, måste köpa braxer och stövlar. Sen skulle jag hämta nån  nyckel åt Elin så att hon kommer in i sin lägenhet. De sa att det skulle bli 30 grader idag, hm, de kanske menade minus.

piss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback