Great succes!

Insåg att jag använt den rubriken förr men what the heck, det får gå för den här gången med. Jag pratade med mina framtida hyresvärdar igår, thats right det löste sig med boendet! De höjde hyran men det är ändå billigt som rackarn för att vara i stockholm, jag är bara nöjd att jag slipper bo på gatan. Den här veckan har verkligen varit bland det jobbigaste jag varit med om, men efter regn kommer solsken som di sägert! Alla har varit så fina, jag har kännt mig lite ensam i min misär men nu förstår jag verkligen att jag är allt annat än det. Fast vi är hundra mil bort så vet jag att ni tänker på mig och det känns förbaskat bra! Jag ser fram emot måndag och vad pite tidningen har att bringa utan att säga för mycket, det kommer att bil Geuld!

hej helg! kul att du är här igen, det var alldeles för länge sen sist! Jag? Idag ska jag bara ta det lugnt, se "secretary" och plugga på cellen så att jag kan åka till världens bästa jeanette och världens bästa dennis och fira födelsedagsbarnet imorgon. Jag ska dricka rödtjut för första gången på jävligt länge. Mest för att jag är en hycklare för att jag fick lära mig på näringsläran att rödvin innehåller skitmycket antioxidanter. Så då är det okej:P

Jag fick en bild på Rille the man av bro igår, han är en liten krabat som palle skulle uttryckt det! image66
Se en sån liten fotomodell, han vet redan hur man ska visa allt men ändå hålla härligheterna för sig själv, watch out ladies!

Kommentarer
Postat av: fred

Åå rille, you are such a tease.

2007-08-11 @ 11:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback