Hej stockholm

Jaha, då sitter man här igen i sin lilla legga i sumpan. Det känns ganska bra nu men det var INTE kul att säga hejdå till alla. Jag har haft så satans kul i sommar. Pdol var en jäkla hit och susade förbi fortare än man kunde säga snorfull. Det var så kul att träffa Sofia och Kälken, dom är en fest på hjul. Och jeanette fick äntlligen en flukt på pitelivet, kul att hon tog med sig lillbrorsan också. Det blev ändå 4-dagars för mig, trots att jag lovat mig själv att det skulle högst bli 3. Men ibland är spontansupa ganska kul det med. På onsdan gick jag ut med norrmännen för att sofia lät så himla sugen. Men det blev en snabbis eftersom de kom först runt 23-tiden. Men det var trevligt och så full blev jag inte. På torsdagen gick startskottet för festivalen på rikt och vi hade en trevlig skiva på balkongen med runt 25 glada människor. Hade väntat så länge på att få festa med anneli och fest blev det! Sen blev det kittelfjäll och träffa lite folk. Torsdagen var mycket bra. Fredagen däremot..whoa nelly. Det var någon som räknade up till 50 pers på vår balkong men sen hade den tappat räkningen. Fan vad kul det var! Tyvärr tyckte inte våra grannar att det var så jävla kul men va fan om man inte vill bli störd på pdol så lämnar man stan. Inte för att verka okänslig men det är en helg och man är fullt medveten om att det kommer att leva om. Varför ska man då sitta hemma och sura på sina glada festliga grannar? Det var skitkul i alla fall, Joel kom upp med en cykel som vi fick i inflyttningspresent. Tack Joel, tyvärr bar Palle ner den efter ett tag då den förmodligen tillhörde någon annan stackare. tyckte elins reaktion om att den var skrymmande var ganska rolig dock.
Vi var ute före 10 så jag fattar inte vad grannarna gnällde om egentligen. Sen var vi ut och dansade på kittel och på kärlekslandet. Där blev jag uppdragen på en av spolarna där det stod en massa folk och shakade. Dagen efter visade det sig att det var Holma som dragit upp mig...oops det fattade ju aldrig jag. Jag tappade bort alla runt 2-tiden då jag gick och köpte mig en alterburgare och grät hela vägen hem. Sen vägrade jag svara när palle ringde vilket resulterade i att han fick sova hos nator eftersom att sofia och kjetil hade tagit nyckeln för att sofia skulle komma in. Hon hade fått en person på sin nacke så hon låg och grät i gästrummet och jag i sovrummet. Snefylla, you just gotta love it:P Dagen efter var allting glömt förutom den jävla röran på balkongen. Man skämdes nästan för att gå ut på den. Eftersom att jag vägrade vara hos oss på lördagen så drog vi kosan mot nator dit jeanette och jimmy också kom. Det var helvettes trevligt trots att de flesta var ruskigt trötta och tärda. Så det blev en helvetes massa dans på kittel där palle bestämde sig för att hoppa upp på scenen och dansa lite topless. Det var fint, och roligt.  Lördagens fylla var den bästa för ingen fick snefylla vilket alltid är trevligt. Nu har jag säkerligen glömt bort en massa detaljer men det kanske kommer i senare inlägg.

Det var jävligt kul de sista dagarna före jag kom hit också, i måndags hade jag å palle en date då vi gick på golden dragon (inte imponerad), och efter det blev det simpsonsfilmen som jag ger 8 av 10. Jag tycker inte riktigt om att de förbättrat grafiken eftersom att stilen på figurerna är ju som själva grejen. men det störde inte allt för mycket. Plus att Ralph gärna fått synas lite mer, I love Ralph.
Igår var jag och bowlade med palle, nator och fredrik. Det var helvetes jämnt och spännade men allt nådde ett aniklimax då palle och nator informerade mig om att spelet slutar efter den sista hela serien som man spelar. Det visste inte jag och då blev jag lite sur. Fast jag tror mest att det berodde på att jag var ganska trött och att jag inte ville lämna dem. Sen gick vi hem till Nator och såg cannonball 3 som får 2 av 10 och orgazmo som får 9 av 10 så det vägde upp lite. Jag vet inte varför jag inte sett orgazmo förut! Now youre a man, A man, maniman! HAHA

well, det var lite korresponens över de senaste dagarna, det lär ju bli mer eftersom att jag brukar skriva mer då jag är här. Tack Pite för den här sommaren, jag kommer sakna järngänget och järnfittorna men vi håller ihop i tanken.

Kommentarer
Postat av: Freddles

Och tack Ingela för att du var här i sommar, its been the awesomest ever att ha dig i krokarna. Om jag inte var så jävla hård skulle jag säga att jag saknade dig, meen jag är ju stenhård så he blir inte... AAWWWW who om i kiddin? Jag saknar dig grisfejs, ringer dig sen idag.
P.S
BÄST FÖR DIG ATT JAG ÄR EN DEL AV JÄRNFITTORNA!! Annars är jag ju helt ute i regnet juhh..
D.S

2007-08-02 @ 13:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback