sista natten

sista natten i bäst, bäst läggan. Blandade känslor, väldigt blandat. Men jag tror det kommer att bli bra, det kommer bli ett äventyr och för första gången på länge så är jag inte rädd. Jag känner att jag förtjänar det här och att den där rösten i bakhuvet blir allt otydligare. Så länge har jag gått runt utan att fundera på vad jag egentligen vill. Förut brydde jag mig när folk sa "hudterapuet?, vad är det för framtid?" men nu vet jag att folk är missunsamma och de flesta som säger så sitter fast i sina egna trista tråkiga liv. Och jag vet att de som är glada för mig är mina riktiga vänner.

Sista dagen på tradimus imorgon, eee inte lika blandade känslor där kan jag tala om. Men lite kommer jag att sakna enkelheten och alla fina arbetskamrater. Och den feta lönen...HAHAHAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback