2 days bitches!

wohow! På tisdag åker jag und paulface till London! Där ska vi kolla på bobbies and lorries och ha en jolly good time! Fyfan vad kul det ska bliiiiiii. Jag var inte så peppad egentligen för att jag tyckte att det kändes jobbigt att behöva leva på palles pengar, men idag vände allt när jag fann 5000 bagare insatta på mitt konto. Tack mamma, det rörde ett gammalt korvhjärta.

idag åkte min lilla hausfrau hem, vem ska nu göra min disk och spela horde med mig?

Jag fattar inte att jag inte har kollat på rockstar supernova förut, det är ju skitbra! Varför blir aldrig svenska musiksåpor så här bra? kanske för att vi inte har tommy lee. Jag är inte ett fan direkt men han är ändå helvetes lustig.  Och nog fan är det så jävla mycket bättre än bögidol! Fuck yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback