insomnia--igen

Fanfanfan, varför kan jag inte sova? Jag är skittrött när jag kommer hem men ändå ligger jag med ögonen uppspärrade hela förbannade natten. Ser INTE fram emot 8 timmars sittandes framför en skärm. Kanske har livsfarliga signaler sipprat in i min hjärna, tvingar mina ögon att förbli öppna. Det hjälper inte särskilt mycket när nosab idioterna börjar slanga nå skit från min granne klockan 7 på morgonen. Tänk om man bara kunde ta en uzi och kötta ner alla byggmuppar så att man slipper skiten. Inte Björn, Björn är snäll.

Jag läste i aftonbladet igår om en kvinna som drack 7 liter vatten och dog av vattenförgiftning. Jag antar att det är sant som det är sagt  att man ska ta allt med måtta. Det sjuka var att hon var med i en tävling om vem som kunde dricka mest vatten utan att gå på toa och den stackars kvinnan vann inte ens, då undrar jag förstås hur mycket drack vinnaren? Och varför fick inte han vattenförgiftning? Jag måste kolla upp mer om det här med vattenförgiftning.

Ska väl börja pallra mig till Tradimus, känner inte för det, men nu är det bara 8 timmar till helg! Onward!

Kommentarer
Postat av: Ida

Men så lustigt! Jag läste också den där artikeln om kvinnan som drack för mkt vatten. Och när jag läst klart var det enda jag funderade på var "hur mkt vatten vinnaren drack och varför dog inte den personen"?! Kvinnan som dog kanske var superklen eller sjuk? Eller personen som vann kanske besitter några slags pucklar, ungefär som kamelerna gör..? Eller så svamlar jag..! Have a good one at work! Själv ska jag sitta på stan och känna hur helgen smyger på! kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback