London came and went

Kom hem från London i förrgår efter två ganska jobbiga flygningar. Damn you stormen Per! Jaja nu är vi hemma på fast mark igen. Ska snart åka till jobbet därav min extrema opeppighet (its a word).
Och längtan efter att börja skolan är starkare än någonsin. Då slipper jag inte bara jobbet utan även arbetsförmedlingen, får man väl fan ta och hoppas.

I övrigt så är jag helpeppad på fest i helgen då det inte blev något direkt festande i London, och nu har jag en massa nya threds så man behöver inte se ut som en luffare nå mer.

Man lär sig ganska mycket om folk som man reser med. Jag har tex lärt mig att Palle är den perfekta resekamraten, han har världens bästa lokalsinne, han är bra på att bjuda på saker, han är aldrig aldrig deppig också är han snygg också..cant beat that! En underlig sak hände på resan, vårt första parkort. Under 3½ år har vi inte ett enda kort på oss två tillsammans så nu kan jag med mild enteusiasm publicera detta. Enjoy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback