Congratulations Freddles!

Congratulations Freddles!

Grattis Fredrik åkerlund för idag fyller du minsann år! Mängden är oväsentligt, idag är din jävla dag! Tänka sig att killen som  jag skulle döda om han gjorde min syrra ledsen visade sig  vara en sån superkompis. Du har en tendens att få folk omkring dig att må bra trots att man undrar ibland hur du orkar:P Du behandlar alltid folk som likar, tjejer, killar, pensionärer och även mongisar(mig). Men du låter aldrig folk trampa på dig eller stjäla din i-pod! Jag kan lugnt säga att det finns ingen som dig i Pite kanske inte i hela världen, för världen är full av egoistiska, arroganta, ignoranta svin och du min vän är den exakta motsatsen.
Hoppas du får en skitbra födelsedag!
Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback