Grattis malin på 3års dagen!

Igår fyllde Malin 3 år! eller egentligen inte men det var det årtalet som stod på hennes fina kort som hon fick av oss. Jag är mycket glad att Nator och Palle följde med till slut, de är partyn på hjul. Vad ska man säga, det var sprit, det var öl, det var trevligt sällskap, det var fett med ösmos! Det bästa eller möjligtvis sämsta med kvällen var när vi skulle dra oss hem till Malin Pahlins lägenhet på Porsön. Palle ringde en taxi som skulle komma efter ca en kvart men nej, så länge kunde vi absolut INTE vänta så vi sket i taxijäveln och gick istället. Först verkade det som en superb idè men efter ett tag började vi inse hur jävla långt det egentligen var. Men efter den längsta och fånigaste promenaden kom vi fram klockan 05.00 och avslutade kvällen med ett snabbt vattenkrig före sängdags. Tyvärr förlorade vi en medlem efter den långa färden i Palles kamera som han råkade tappa så att displayen gick i tusen bitar. Palle sa att det var Guds fel men jag tror att alla tyckte att det var mer Palles eget.
Lyckligtvis togs många "fina" bilder till trots och ni kan bevittna galenskapen på Palles pixbox.

Imorgon ska jag jobba:P Känns en aning besvärligt men vad fan. Med min tur kommer det däremot att vara snorfint väder också kommer Palle och Nator åka å spela volleyboll eller nåt annat kul, HAT DOM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback