Bakisdag nummer 2

Alltså vad fan är detta, jag var ut i tisdags och jag är fortfarande bakis. Jag antar att det blir så när man blir äldre men för helvette jag är ju bara 23! Nån jävla måtta får det vara.
Skönt att det snart är helg igen i alla fall, då ska jag bara slappa och må gött. Och grilla med jeanette och dennis...mmm, längtar redan!

Idag fick jag äntligen bytt på min taklampa, jag har försökt ett flertal gånger men jag är lite för kort. Idag mötte herr taklampa sin överkvinna och nu kan jag äntligen se vad jag gör, tyvärr dök det upp en jävla massa damm när jag tände lyset men då får man bara släcka lyset i huvet och bara ignorera.

Var och hälsade på kusin tomas igår i min bakfylla, jag kan inte ha varit särskilt trevlig, men det var kul att träffa dem i alla fall. Lilla Nelly är inte så liten längre och snackar och sjunger som en liten superstjärna. Synd att jag inte har nån kamera.

Just nu är det Simpsonavsnittet då homer äter upp sig till 135 kg för att klassas som sjukligt fet, så nu ska jag se, och skratta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback