En afton på "hotellet"

Nu har äntligen den omtalade klassfesten ägt rum. Det har ju varit planerat ett tag att vi skulle åka någonstans hela klassen och käka. Tyvärr så kostade maten ca 300 spänn så det kändes inte som ett särskilt neutralt val. Men jag hade jättekul med mina fattiga små svin till vänner. Vi hängde i Annas flådiga skanstulllägenhet och drack öl till en början vilket var jävligt trevligt. Sen drog vi på öppet hus på dermarome där vi spenderade ungefär en kvart, vi ångraden sen att vi var sega as och inte drog dit tidigare då de nämligen serverade starköl och tilltugg. Men vi fick trots allt en goodybag med solskyddsfaktor och ett I.D-linne så det var lätt värt besöket. Efter det var det då meningen att vi skulle dra till "Hotellet" och det gjorde vi. Man kan väl säga att ena halvan av klassen var ganska peppade medans andra var..inte så peppade. Men det är ju så, alla kanske inte tycker om att ha kul.
Jag hade i alla fall trevligt trots att jag noterade i mitt salongsberusade sinne att de flesta som befann sig där såg ut som att de borde försöka dra ut pinnen som verkade vara uppkörd i diverse kroppsöppningar.
Efter ett tag så kom vi på att vi ville dra till ett roligt ställe så vi började bege oss ut i stockholmsnatten. Tyvärr tappade vi två krigare på vägen pga att Miriam hamnade i nån slags deppgrej efter besöket på "hotellet". Så jag och Lina begav oss till det ställe som alltid välkomnar fattiga svin som oss, Medusa. Och kul hade vi, vi dansade så jävla mycket och  idag ångrar jag bittert att jag skulle envisas med att ha mina förbannade pumps. Nåja, ibland får man offra sig.
Det blir nog fest på tisdag också, kanske om min sinande ekonomi tillåter det.

Anneli frågade mig idag om jag inte tycker att det blir jobbigt att ta hand om Angelinas alla barn, på den frågan svarar jag, man måste offra sig för kärleken.
Och Fredrik, jag vet att du är imponerad/avundsjuk på mina otroliga "klipp och klistra" förmågor, du kan få en lektion någon dag i hur man använder paints alla tekniska funktioner så som Markera, klipp ut och klistra in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback