en och en halv vecka kvar

Jag har börjat bli lätt uttråkad av stockholm för tillfället, det är absolut inget fel på stället men jag känner att min själ är någon annanstans. Den befinner sig i min lägenhet, förmodligen springer Grillan efter den och skäller. Det känns som att jag längtar så jävla mycket till sommarlov att jag inte vet vad jag ska göra av mig själv, det gör inte saken bättre att jag har så jävla dåligt med pengar att jag inte kan hitta på nåt kul på helgerna. Inte något som involverar bortsupande av problem i alla fall. Wäää, vad jag gnäller, snart får jag ju åka hem! Cant wait! När jag kommer hem ska jag förmodligen städa eftersom att det kommer att se förjävligt ut där hemma med 2 katterna rumstrerandes runt. Sen ska jag ta itu med das balkong! Äntligen får vi använda den som en balkong bör användas! Sen ska jag ha en fetfest och alla ska komma så att jag kan krama om dem hårt!

Om jag inte misstar mig så är det en viss persons bebis som är beräknad till i veckan, shit! Hur kan 9 månader gå så fort?

Nu ska jag till Dermarome och bli behandlad, tjipp o hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback