Golden hits

Gårdagens fest var nog det roligaste jag gjort på länge. Det började med att Anna blev lite galen på att inte en jävel kunde komma i tid. Jag kom en halvtimma sent men jag tänkte jag kommer ändå vara före Lina, och nog fan var jag det, typ en halvtimma före. Det roliga var att det bara var hon som visste vart vi skulle så vi fick snällt vänta. Fast det var jättetrevligt, vi satte oss på närmaste skotska pub och tog en bärs. Sen när Lina väl behagade komma så drog vi iväg till ett berg där det redan satt ganska mycket folk. Det var helvetes fint och varmt och bara helt fantastiskt. Toabesöken blev lite lätt bökiga då man måste klättra ned för berget till närmsta buske, så det fanns ju viss risk för svåra benbrott då det var rätt brant. Då kände jag mig glad att jag skippade högklackat.
Klockan 23 ungefär bestämde sig Lina för att åka hem, hon hade tydligen smällt i sig en liter vin och mådde ganska dåligt. Det var jävligt synd att hon åkte hem för sen drog vi iväg till Golden hits för karaoke och öl! Och fysatan vad roligt vi hade! Vi dansade, vi sjöng, vi drack och det bästa är att jag kommer ihåg allt. Jag har ju en tendens att få blackouts när jag dricker mer än 3 öl.
Jag och Anna inledde starkt med Dolly parton, 9 to 5. Det blev succe och efter kom det fram en massa folk och sa att jag sjöng bra. Det var ju bra eftersom att man inte hörde ett piss av vad man själv sjöng. Kul är det vare sig man sjuger bra eller inte. Sen sjöng vi Bobans Jammin, note to self, Bob marley är bra att lyssna på, inte att försöka sjunga:P Så jag ger Golden hits en stark 4 och en halva, minus ett halvt poäng för att det faktiskt luktade kräks i barområdet, wääk.
Imorse mådde jag skit, men det var lätt värt det! Tyvärr tappade Miriam bort sin tröja och sitt visa kort och det var ju trist, jag vet själv hur jävla jobbigt det är att inte ha nåt kort.

Kändisspotting nr 5,6 och 7. Kungshallen, hela Idoljuryn satt och käkade. Jag har fortfarande inte sett nån riktigt bra kändis än men jag hoppas på nåt sånt där WOW-ögonblick, måste börja hålla ögonen öppna.

Ska snart åka till Tomas och Helene, jag blev så glad när Moster ringde och bjöd in mig. Skulle verkligen vilja umgås mer med dem, dom är ju ändå släkt men det känns inte som att jag vet så mycket om dem, förutom att de är bra människor förstås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback