Pestens tid

Jag HATAR pite summergames! Pite Summergames är som en bajskorv i mitt skrovmål eller en hop med skitungar som förstör min bowlingmatch! Thats right people, det har redan börjat. Imorgon kommer hela stan välla över med brådmogna fotbollskids som tror de äger stället. Jag och Palle har gjort det enda rätta, bunkrat upp inför helgen, för en tripp till coop imorgon kommer inte bli en dans på rosor flickvän. Vi får bara hoppas att det räcker!
Sen kommer jag nog att fly fältet på lördag, allt för att slippa detta superjippo! Och för att hänga med Analy.
Gud jag tror aldrig att jag använt så många utropstecken i ett inlägg! Men jag tror heller inte att jag varit så förbannad på världen och framförallt pite kommun som tycker att det är en bra idè att hålla i skiten varenda jävla år. Eller jag kanske varit så förbannad men i så fall var det förra pite summergames och då hade jag ju inte en blogg att skriva ner min ilska i.

Fredde har visat mig vägen till humorns rike:
http://www.youtube.com/watch?v=WGOohBytKTU
Se även "The humans are dead", jävlat etta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback