rappa kalja galore

skönt med helg? ja! skönt med stekande värme eeeh not so much. jag tycker ju mer om att vistas i arktiska klimat.

igår åkte jag med mina färdigmarinerade karrekotletter till jeanette och dennis för lite trevligt grillande. Och trevligt var det, sen kom hampus, anders och claes också and they brought guitar hero! Tyvärr med bara en gitarr men det funkar ju ändå. Jag var däremot chanslös mot supernötarna dennis, Anders, claes och hampus. Den enda jag möjligtvis kunde spela ut var jeanette men det var mest för att hon spelade en halv gång och sen fick nåt slags raseriutbrott och svor på att aldrig spela det där jävla skitspelet igen. Sen drog vi och spelade lite hederlig basket vilket inleddes med en härlig passning rakt i skallen för min del. Hampus sa att det var en olycka, men jag vet inte, killen har ju ondska sprutandes ur öronen:P När myggen fullständigt höll på att äta oss levande så åkte vi tillbaka till the pad och spelade nya Rappa Kalja. Och låt mig berätta flickän, att det nya RappaKalja fullständigt spöar gamla Rappakaljas ass! Det finns mycket mer kategorier och de riktiga svaren är oftast mer skruvade än vad nån av oss freaks någonsin kan hitta på. (anneli, du skulle älska det!)
Jag var ganska trött och förlorade båda gångerna pga min brist på koncentration och fantasi. Men jag tyckte ändå att jag fick till en del pärlor.Som när vi skulle gissa vad filmen "The birth of a nation" handlade om så skrev jag; "En gripande skildring av den sanna berättelsen om en kvinna som föder ett mindre land". Sen skrattade jag kaskader när mitt svar lästes upp, ibland har jag så mycket klass att jag har svårt att veta vad jag ska göra av mig själv. Det bästa tyckte jag ändå var när claes skulle förklara handlingen till filmen "farornas ö" så skrev han typ: "3 blinda män hittar en osynlig ö, nu tvingas de populera den". haha å claes, silent but deadly.

Idag ska jag bara slappa och kanske städa lite, också måste jag plugga till det där förbannade decleor provet. Jaja jag köper lite snarr så blir allting bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback