sista jävla dagen!

Nu mina vänner, är det baskemej sommarlov! Sommarlov, jag känner mig så ung!
Sista dagen gick mycket bra, hade suttit uppe och tränat på helkroppsmassagen igår också kommer inte damen jag skulle massera. Oh well. Istället fick jag göra en pedikyr och jag lyckades sälja en grej! wohow, bara 7905 kr kvar till målet! (man ska sälja för 8000 under året). Jag kommer ändå sakna mina tjejer, fast det känns bra att veta att vägen har banats för höstens fester, hur ska vi kunna toppa de vi redan haft?

Nu väntar mitt sista hinder före sommaren, att släpa den där jävla väskan hela vägen till t-banan. Jag vet att Palle tycker att jag gnäller men jag lovar den väger över 30 i alla fall, det är 3 femtedelar av min egen kroppsvikt plus att jag inte är så beefy. Jag ska åka klockan 19.00 så kanske jag har hunnit släpa den till centralen till 22.12.

Well, Peetown snart möts våra vägar! Eller om ca 17 timmar. Hejdå Stockholm, det ska bli skönt att slippa dig ett tag! Men jag kommer tillbaka full av norrländsk sisu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback