Tröttmos

fyfan vad less jag är på att vara trött, jag har inte sovit på hela veckan. Varför vet jag inte, kan bero på att det är så förbaskat ljust i min skitlägenhet trots persienner. Det kan bero på att det är så mycket att tänka på just nu eller så kanske jag bara har en parasit som äter på min sömnnerv, sen när den är klar med den så börjar den mumsa iväg på mina ögon och då kommer jag se ännu mer hålögd ut än vad jag redan gör...för lite sömn kan verkligen få en att tänka konstiga saker.

Kollade mitt konto när jag kom hem idag och då hade någon satt in 200 spänn, jag antog direkt att det måste vara nåt misstag eftersom det oftast är så när det gäller pengar, och mig. Men det var det inte utan det var världens bästa Palle som ville peppa upp mig. Tyvärr råkade det få motsatt effekt då jag började lipa som en liten flicka...som sagt för lite sömn..

Det var en ganska jobbig dag, en tjej i klassen har det väldigt jobbigt då hon får panikattacker då och då. Idag hände det igen. Hon bröt bara ihop. "Jag känner mig så värdelös" sa hon och det högg verkligen till i hjärtat. Så många gånger har man hört de orden men har jag någonsin lärt mig hur man ska få en person att inte känna så? Nä. Jag inser nu att jag undvikit personen i fråga då det rör upp för mycket jobbiga minnen. Fyfan. Det är precis så jag inte vill vara. Så nu ska jag sluta gnälla för det finns de som mår så jävla dåligt som behöver folk som ställer upp. Jag ska i alla fall försöka

Kommentarer
Postat av: Freddles

Du har göttmos även fast du har tröttmos min vän.

2007-06-13 @ 00:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback