En hög med info

sitter vid datorn för första ggn på över en vecka. Fick träna upp tangentbordsfingrarna, lite så som Uma tränar upp sina fötter i kill bill fast under en betydligt kortare tidsrymd.  Well stockis  börjar bli lite hemtrevligt, har lärt mig the ropes och framförallt t-banestationerna. Skolan är skiten, det här är min grej mitt kall.Har hittat en go tjejkompis i klassen till på köpet som verkar ha samma intressen som mig. konstigt hon kanske är nån inhyrd agent som kollat upp hela mitt liv för att så småningom överta min identitet...it could happen!

Jag hade ett "världen är jävligt liten" moment idag när jag träffde Jennie Westerberg på coop i Jakan..who`d a thunk it?

Idag har jag bara slappat och hängt med jeanette och dennis. Känns skönt att bara ta det lugnt, jag var ute på mango igår och dansade och snackade skit med min nya vän Lina.

oh well, vi hörs väl var och varannan dag, jag lär ju ringa:)

Kommentarer
Postat av: sistah p (poop)

jag saknar dig, grisen. puss

2007-03-13 @ 17:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback