400 gram kärlek

Jag fattar inte att jag ens orkar sitta framför Tone idag jag är så trött! Och gnällig! Vaknade mitt i natten av att jag hade skitont i magen. Well, smäller man i sig ett skrov, en halv pizza, en halv stripstallrik plus en hög med godis så antar jag att man får skylla sig själv.
Anneli och Fredde åkte hem idag, trist jag hade gärna haft kvar dem, I like houseguests. Det är iofs inte många dagar kvar till sommarlov, måste beställa tåg men jag kan inte bestämma om jag ska ta ligg eller sittplats. Jag har grymt lite pengar men samtidigt är jag inte en av de människorna som klarar av att sova sittandes, alltså skulle det bli 14 timmars skruvande och vändande. Jag ska fundera på saken.

Lördagen var en hit, jag trodde att det bara var jag och Anna som skulle dricka vin och se schlager, men sen kom Annas kompisar förbi så det blev ganska mycket dricka. Schlagern för övrigt var den sämsta skit som nånsin sänts på tv, fattar inte varför alla är så förvånade över att the ark floppade ut, de var så jävla dåliga. Att kalla dem sveriges bästa rockband är ett skämt, är det ens rock? Vad det än är så är det skit.
Hur som helst så drog vi ut på nåt ställe som jag absolut inte kommer ihåg namnet på, men trevligt var det, sen fick jag lämna kalaset för att ge de sönderfestade skotlandsgänget min nyckel. Efter det gick jag tillbaka till whatsitsplace och drack ännu mera. Efter några timmar tvingade jag de sovande skottarna att komma och hämta mig på t-stationen, de såg måttlligt gada ut men hellre surhet över våldtäkt eller nåt annat hemskt.
Sen på söndan så mådde jag så jävla kasst men vi drog ändå ut till Jakobsberg för att träffa Jeanette och Dennis. Det är så kul att träffa Nettiplätt igen, hon är så jävla bra. Och Dennis med, trots att han ringer läskiga telefonsamtal:P

Egentligen borde jag springa, men jag orkar inte, jag tänker plöja igenom min underbara 400 grams toblerone istället. Åå ja jag gick dit flickvän!

För er som gillar att töja och att plugga igen skiten med vackra saker:
http://onetribe.nu/catalog/ 

Kommentarer
Postat av: Daniel

Yo

ta det från en som vet, ta en liggplats eller ännubättre sovkupé sist jag åkte hem så kunde jag uppgradera från en liggvagn till en sovkupé och det var bästa valet i mitt liv (tyckte jag då).

hälsningar// Gray Palle

2007-05-15 @ 19:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback