Nu är det helg!

Det märks mest att det är helg på att min granne alltid inleder sin förfest med exakt samma låt för att sedan fortsätta med resten av denna överhypade artists repertoar...Låten är My love, "artisten" är Justin Timberlake. Inget emot honom som person, men han är så sönderspelad att man nästan kräks när man hör hans pojklika stämma. Jag menar, lite variation kan väl inte skada? Jag kanske inte ska snacka så satans mycket, jag sitter och lyssnar på metallica, outlaw torn för kanske 700:ade gången men de spelas i alla fall inte hela jävla tiden på alla medier som finns. Också är de så jävla bra så jag blir nog aldrig less. 12:e Juli så kommer kulmen på min besatthet att nås! I am as happy as a little girl! Jag tror på sommar 2007, det kommer att bli en hit!

Jag fick äntligen shoppa lite idag, jag tror att Anna är den bästa shoppingkompanjonen, om man frågar henne om det är en bra idè att köpa något så säger hon alltid "jaaaa, köp den!" Det blir rätt dyrt men dammit det dåliga samvetet bara blåser bort.

Nu ska jag återgå till att göra det jag gör bäst, absolut ingenting! Jag har köpt lite popcorn, kanske ska ta å se lite family guy och bara umgås med mig själv.Förr i tiden hatade jag att umgås med mig själv, jag tyckte att jag var sur och jobbig men nu när jag lärt känna mig så har jag kommit på att jag inte är så tokig ändå.

Nu tar jag upp det här igen, men om du inte har sett Dylan Moran ännu så gör det! Jag vet att jag tjatar men det är för sitt eget bästa ungjävel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback