Friday night poop

känner mig helt slutkörd (haha, körd) det är ingen lek att köra (höhö köra) 12 timmars hela veckan, man alive. I helgen ska jag ha en helg tillägnad mej själv, ingen alkohol, inget godis..okej lite godis och ganska mycket cashewnötter men annars ska jag bara fixa klart alla fixins och inte tänka på saker som gör mig annat är glad. Som tunnelbanan, jag ska inte tänka på tunnelbanan. Tunnelbanan gör mig ledsen. Tunnelbanan är mitt eget personliga limbo där stackars själar från hela världen samlas i en jättekaskad av individer som desperat försöker trampa sig fram bland alla andra som bara ville ta sig från punkt A till punkt B på minst smärtsamma vis. Men ack så de bedrog sig, för på the bane är man inte människa längre, på the bane är man ett hinder i ögonen på den sönderstressade bankmannen eller den målmedvetne alkoholisten som skyr inga medel från att använda din kropp som sin personliga gångmatta/toalett. Om man mådde fine före man tog klivet ned i oändligheten så dyker man upp som ett vrak av en människa när man plötsligt spottas ut på andra sidan. Jag tror att the bane är roten till all ondska, som en vortex som vi alla vet att vi måste låta oss själva bli insugna i för att nå vår destination. Det är som southpark avsnittet då mr.garisson konstruerar en cykel som drivs enbart då man för in en fallossymbol i ändalykten och ännu en i munnen, och alla älskar denna kontraption då det ändå är mycket skönare än att behöva handskas med flygbolagen, dit tillägger jag härmed tunnelbanesystemet.

Okej, jag ska inte tänka på det från och med NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback