Klar me hejn

I mitt huvud så behöver jag inte bo här längre. I mitt huvud är jag tillbaks i Pite med Paulie och katterna i MIN lägenhet med MINA grejer. Stockholm har sin charm men det är inte för alla, och definitivt inte för mig! Idag höll jag på att få tuppjuck på alla idioter som ränner omkring på t-banan och bara springer rakt på en så att väskorna flyger utan att ens få ur sig ett "oj, ursäkta". Det värsta är att man bli så själv. Eller jag som är ganska lättpåverkad blir så, jag tänker att varför ska jag vara trevlig om det inte är en jävel som är trevlig mot mig. Dålig inställning, men jag är inte riktigt frisk, utan har lite ladyproblems så jag får knapra penicilin ett tag. Nackdelen med ladyproblems och penicilin är att det gör en fruktansvärt trött och grinig. Jag antar att det är dem, jag är iofs inte den mest possitiva människan annars heller men nu känns det lågt. Min blogg blir så rolig när jag bara skriver då jag är ledsen, men det är då jag har tid, när jag är glad och har kul så gör jag ju andra saker.

En annan sak som jag blir jävlat tokig på är folk som inte ids lägga den här avdelaren på rullbandet mellan mina varor och deras på matvaruaffärer. Det tar inte länge, den är inte tung och det är inte som att den är svår att lokalisera. For shame.

ser fram emot att åka hem till Pite den 2.a november! Den helgen blir det halloweenferre också så ni som vill är så välkomna!
ja hejDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback