Nu var det lang sida

Just ja, jag har ju en blogg:P
Hade helt glömt bort att skriva, det har varit rätt mycket. Inte för att jag skriver för att jag måste men det känns som skönt att få skriva av sig ibland. Det har blivit rätt mycket prov på sista tiden och det visste jag ju att det skulle bli. Man hade nog blivit rätt förslappad efter sommaren så det var lite trögt och jag mådde väl inte prima fisken direkt av att lämna Pite. Men nu känns det bra, back in the loop. Hittils har det bara varit MVGn på proven, fast inte det vi gjorde idag, trött som jag var råkade jag vända och vrida på en grej men skit samma, bara jag inte måste göra om skiten så spelar det faktiskt ingen roll om jag trillar av min winningwagon.

Ska börja gymma också vilket känns breau! På gymmet jag tänkt skriva in mig på så finns det en klättervägg som jag känner mig lite sugen på. Så vi får se vad det blir. Var å provtränade på sats idag (haha sats). Så jag testade spinning för första gången. Lite ovetandes om att det var ett 90 minuterspass och inte 60. Men det gick bra, röklungan hängde med och jag flåsade mindre än tjejen som satt bredvid med hela träningsgetupen ha! Take that unknown lady!

I helgen kommer david hit och dj.ar på en privat/allmän festgrej som jag tänkte attendera. Det ska bli jävligt kul, känner mig sjukt taggad! Tänkte ta med Linagrisen också om hon inte gått och blivit sjuk.

Vad ska man säga, det mesta känns fine fine, förutom kanske att min granne har fest idag igen och har återgått till Justin Timberlake. Jag som var så glad att han börjat köra guitar hero istället. Oh well, på med lurarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback