Saturday slapp

å vad det är skönt att vara slapp! Idag har jag inte gjort många knop. Jag gick till affären efter mycket debatterande med mig själv att man visst kan överleva utan näring om man bara är tjurig nog. Men sen tog bakismagen över och tvingade mig att köpa chips och godis. tack magen, det var en bra idè!

Igår satt jag och Lina här och drack öl och snackade, det var skittrevligt. Sen drog vi iväg till davids spelning och efter ett tag hittade vi stället. Det var hemskt kul med grill och cookies and beans och white people dancing. Lina är så fin, hon får alla runt omkring att må så bra, så vill jag också vara, men tyvärr blir det oftast tvärtom.

Imorgon ska jag i alla fall börja på gymmet! Det ska bli jäävligt trevligt, nu ska lillkroppen få jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback