thinkings and wonderings

Nu börjar jag bli less skiten. Inte skolan egentligen men all förbannade utseendefixering. Jag hoppas bara att jag värderar andra saker än kläder och märkesväskor när jag är 40 och kanske ynglat av mig. Jag skulle aldrig vilja lära mina barn att det viktiga i livet är att du har ett bättre märke på dina skor än dina kompisar. Alla är vi olika, och ibland känns det jävligt skönt.
jaha helg igen, jag ska faktiskt inte supa i helgen, jag ska ta det lugnt, försöka få nån jävla sömn och se en massa film. Jag ska inleda med zeitgeist som jag fick som förslag utav fredde sen får vi se vad det blir helt enkelt.
Och jag ska absolut inte tänka på hur mycket jag saknar Palle, Anneli, fredde, nator, ante, torsk och alla de där människorna som jag definitivt aldrig tänker på i min ensamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback