films a plenty

lawd vad mycket bra filmer det har varit på sista tiden! Batman toppar definitivt allt jag någonsin sett men det har varit en del  minnesvärda rullar förutom den. Felon var riktigt bra med en nästan, tack och lov, oigenkännelig val kilmer. Sen fick jag äntligen se forgetting sarah marshall som jag har tjatat om och ja, den var så bra som jag förväntade mig. Igår blev det gråtfest med into the wild som också var överraskande bra. Men jag tror att min nästan största favorit involverar en f.d young hercules i en film om en mans kärlek till sin real doll. Rikitgt jävla bra Gosling!

Nu har jag lekt recencent färdigt, plus stavat ordet helt åt helvete, men det skiter jag i. Det är min blogg jag gör vad jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback