Möe möe

Fan vad jag har försummat mitt bloggande, jag fattar inte att folk ids leva på hejn. Vilken press att hitta på intressanta saker hela tiden, fast de flesta lyckas väl ändå.
Just nu kretsar mitt liv kring jobbet, jag äter, sover, tänker och andas jobb. Jag tänker att jag snart ska bli så van att jag gör det i sömnen, det hade varit sweet. Jag har en tendens att vilja vara bäst på allt jag gör och blir en aning stressad när jag känner att jag suger. Så lite sånt har det varit på sistone. Men jag ska verkligen försöka göra mitt bästa och inte känna att jag måste ta livet av mig varje gång nåt gåt snett.

Vi ska å kolla på hus snart jag och paulface, samtidigt som det är roligt så blir jag lite skraj. Hur fan ska vi kunna ta hand om ett hus? Jag är lika mogen som en äppelkart hur ska jag kunna ta på mig allt ansvar som det känns som att man måste ta för att äga och rusta upp ett hus? So much pressure! Vi åker väl å kollar så får vi se sen, Palle verkar inte se några hinder, men det kan bero på de rosafärgade solglasögonen som uppenbarligen är konstant  fixerade vid hejn grabbens näsbrygga. moj moj mokkolat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback