completely smashed

Happ, då var det dags att kliva upp, 17.23. Så pass alltså? Well, jag är sjuk. Skitjävlafeber! jag antar att jag får skylla mig själv. Av alla lovdagar har jag tagit det lugnt exakt 0. Så igår sa min kropp att hej ingela, här får du en dos av feber så att du kanske lugnar ner dig och inte har så jävla kul. För kul har det varit, med massa hemvändare och öl. jag antar att det är den senare av de två som fått mig till det nuvarande tillståndet. Då var det alltså kvikkjokk imorgon. jag hoppas att min kropp bestämmer sig för att vara snäll med mig och låter mig fara. jag är för en gångs skulle sugen på att åka lite skoter. Men alkoholen får ligga på hyllan. Hooowa.
Med alla de 50 olika preparaten som palle har inhandlat så att jag ska bli frisk så får vi väl se. Min favorit är fortfarande cociliana, mmmmorphine.

Kommentarer
Postat av: henke

eeew! men välkommen till klubben.

hade 40 graders feber när jag kom hem igår. totalt sugit, speciellt med tanke på att alla har semester så jag måste jobba dygnet runt de här två dagarna >_<

cocillana ftw :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback