en dagjävel!

en dagjävel kvar att jobba! Missförstå mig inte bloggen min, jag älskar mitt jobb. Men även världens bästa jobb kan bli lite körigt ibland. Så det är med glädje jag inleder min mini-semester. Är det någon som inte gillar jullov? "Näämen jag jobbar hellre än att vara hemma och göra bsolut ingenting", om det finns en sån människa så borde de skjutas!


Jag har kommit på en genialisk idé! Det är den ultimata uppfinningen för vi som inte gentligen har tid att äta. Är det inte skitjobbigt att känna att man verkligen måste äta när man egentligen skulle vilja springa på stan eller pilla sig i naveln?
Jösses vad jag har lösningen för dig!
inhamator
Viola! Det är en syrgastub av okänt ursprung, men man ser tydligt att det är en syrgastub för det står O2, vilket är den kemiska beteckningen för SYRE. Sen gör man bara nån enkel anordning av tre stavmixers, vilka jag är ganska säker på, kommer att mala sönder maten som man för in i syrgastuberna till små, små mikromolekyler. Detta är nu helt fritt att andas in. Resultatet blir en mätt, belåten och framförallt mindre stressad människa. Oh ja, jag tror att Inhamatorn kommer att bli en succè!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback