great success!

Nu funkare min blogg igen! Jag skulle kunna skylla på teknikens under men tyvärr så var det ett human error som gjorde att det inte uppdaterades. Oh well, nu funkar det iaf. Och jag skulle vilja gratulera Assar som har namnsdag idag, Grattis Assar, ditt namn är mäktigt och kraftfullt!

Idag blev Rille klar med sovrummet, men nu är det bara ett problem, det är för fint för oss! jag tror att vi får allt ta och sova i gästrummet för all framtid.

På fredag blir det fan feppe, och då hoppas jag att vi lyckats lägga golv, som det ser ut nu så ser det minst sagt tveksamt ut. Men Palle har utfört stordåd förut så inget är omöjligt!
Toot on Pallie! Toot on!

Kommentarer
Postat av: henke

fredag?! lööööördaaag då?! tänk på oss som blivit avvisade från norrland och måste resa i flera månader för att ta sig hem... tänk på oss!

erm.. ja. beer plx.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback