jaoula!


Ho ho ho! Merry fishmas! Säger Rocky från vi alla till ni alla!

Jag vet att det mer ser ut som att han säger "vad fan vill du mig?" Men jag lovar, den där katten är full av helgtidens förtjusning. Oh man oh man!

Det är tametusan julafton idag, jag fattar det inte, vad hände med adventerna? Eller lucian? Allt är bara ett mörker. Palle fick sin klapp idag eftersom att den var alldeles för tung för att bära ut till bilen och forsla till pålberget. En geringssåg bidde det i alla fall. han låtsades vara överaskad trots att han redan visste vad det var, han är så fin.
Sen ringde nator och önskade glad påsk, han är också fin.
Så nu ska vi bara ta våra klappar och åka till svärföräldrarna, det kommer att bli julmat, whiskey och säkerligen tomtefia.
God Jul, ållhopen!!!

(fest hos oss på juldagen, alla ni 5 som läser bloggen är definitivt inbjudna!)

Kommentarer
Postat av: Rahkola

Åh, Rocky var verkligen fin. Tycker inte alls han ser så stöddig ut som han brukar vara =) Han ser väldigt harmonisk ut. Själv står jag framför datorn på jobbet, inne på 9:e timmen, bara 3 kvar!!

God jul på er!!! kram kram

PS: tyvärr kan jag inte komma på festen, ni får hoppas på resterande 4 läsande =)

2008-12-24 @ 17:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback