Sovrummet från helvetet

jag tror aldrig att jag skämts så mycket för ett rum tidigare. jag och palle rev tapet hela lördagen lång, trots detta fick vår målargubbe slita häcken av sig idag för att få bort de resterande 13 lagrena från skräpväggen. Känns jävligt bra att ha nån som verkar kunna sin sak dock, trots att man känner sig som kejsare nero som bara står på sidan och garvar.

Imorgon är jag ledig så då ska jag ha en tummen ur dag och städa upp lite på hejn tippen. Och förmodligen skotta. Fast jag hoppas fortfarande på en varmfront som steker bort  snön från uppfarten men som lämnar kvar den snö som finns på resten av gården. Måste kolla smhi.

Tack för tipset Ida! Palle hade numret så vi har styrt upp det nu. Dock erhöll palle ett sms med texten "jag hatar dig" idag, så egentligen så är det ju faktiskt dig som stackarn ska skylla på för att han måste slita gris..egentligen.



Jag förstår din misär lillan.

Kommentarer
Postat av: Ida

haha äh inte är det synd om rille. he sko härdes! :D sen är han ju en sån kille som verkar gilla att jobba och hata att vara still så nog trivs han ;) och du.. hejn med sperma i ansiktet. what the hell!? Jag tror inte en sekund på att det är fejkat och framställt artificiellt. Ni bara luras, det är garanterat the real thing och så skrattar ni åt kunderna som går ut med sperma i ansiktet. :P

2008-12-08 @ 23:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback