the power of sperm

Har jag sagt hur jävla bra vår nya "spermakräm" är? Vi har tagit in ett märke som heter skin science spermine. Då tänker du: "vänta nu" spermine låter misstänksamt likt sperma", så säger jag, det gör det, för att det är det! Näää jag skojar, det är inte sperma utan man har tagit en antioxidant som heter spermine och framställt det artificiellt. Spermine finns i hög koncentration i huden men mest av allt och kanske främst av allt, finns det sjukt mycket av det i sperma. Då undrar jag, vem kom på detta? Vilken sjuk och brilijant människa har suttit och fipplat så pass mycket med sperma så att man kunnat framställa denna fantastiska substans? För det är jävulskt effektivt, och bara det att man kan säga att man har sperma i ansiktet är ju alltid ett plus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback