Lösa sig lite

Saker har verkligen en tendens att lösa sig vare sig man försöker eller inte. Jag har haft smått panik när det gäller vår lilla resa eftersom att mina pengar sinar rätt fort här i storstan. Men nu har det löst sig bara plötsligt och helt utan förklaring. Gud? Vill du att jag ska åka till Thailand och leva livet? Jag tror att om det skulle finnas en Gud så skulle han tycka om att se folk ha roligt men han skulle också straffa folk som lever oförsiktigt. Som Palle som söp bort sin plånbok i lördags när han var för upptagen med att springa byxlös från Tunnelbanan. Som tur var så tyckte nog Gud att det behövdes ett litet mirakel och såg till att en liten tant ringde upp palle under dagen för att underätta honom om att den borttappade plånboken var återfunnen. Man kan tycka att han ska ha lärt sig nu, men det kommer nog alltid finnas ett byxlöst fyllo i Palle. Han åkte hem till Pite igår den svinet! Jag vill också hem.
Fast nu är det verkligen slutspurten, bara 3 motherhopping weeks! Och min stora feta syster kommer på torsdag! yey:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback