Bye bye winning streak

Idag fick jag mitt första VG, skitfysik, förstör min winningstreak. fyfan vilken nörd jag har blivit, aldrig trodde jag att dagen skulle komma då jag blev deppig för ett VG. Jag var aldrig ute efter att ha MVG på alla prov men det råkade bara bli så och nu känns det bara surt att jag misslyckas på ett flervalsprov. Oh well, får väl supa bort mina sorger imorgon då vi ska fira sista salongsdagen! Glädjen i mitt hjärta går knappt att beskriva, kanske med ett till påhittat ord, Frilliefrooofrooo

sen yrkar jag på att alla borde kolla in min systers grejjer, hon är en väldigt superduktig tjej som målar och ritar gubbar och hästar. Hon har till och med gjort en jättefin animation! Súperduktig animationstjej!
Kolla in grejset!

slutligen vill jag i sann blogganda rekommendera en produkt som är skitbra om man ser ut som en sorglig grävling i håret som jag, Bed heads Cocky. Den gör håret tjockare och mindre vispigt plus att det låter kul när man påpekar att man har cocky i håret eftersom att y:et lätt faller bort i samtal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback