Ive been siiiick

Just som jag började undra vilka mer övermänskliga krafter jag hade förutom att jag aldrig blir sjuk så vaknar jag med en känsla av att någon hällt syra i halsen på mig. Så går det när man blir för kaxig antar jag eller hur? GUD.
Inte för att det gör så mycket, den här helgen hade jag ändå tänkt vara hemma och ta det lugnt. Man kanske till och med skulle kunna säga att det är en vit helg men en av mina klasskamrater påpekade till mig att folk som tar vita helger förmodligen är de som har alkoholproblem. Så vi säger att jag tar en sjukhelg.

Jullovet var verkligen sjukt jävla roligt! Jag var lite rädd för att jag kanske skulle bli dryg och känna att jag ville tillbaka till storstan men det blev inte alls så. Istället sitter jag här och längtar tillbaka till Lillstan. Till Snö och filmer och tevespel och öldrickande och lycka. Ångesten var grav i måndags då jag satte mig på planet tillbaka till stockholm men nu känns det bättre, helst när man vet att det är typ en och en halv månad kvar av skolan och efter det Thailand! Freakin awesome!

Jag såg en skitbra film igår under första delen av min "sjukhelg", Eagle vs Shark, lite Napoleonaktig men med mer Pzazz. Plus att Jermain Clement från Flight of the Conchords spelade huvudrollen vilket bara ökade min extas över den här rullen.

Del två av sjukhelgen kommer att innehålla mer film, tvätt, karra, city of villains (om jag nånsin lär mig hur man slåss) och slappande utan dess like. Och kanske en del sakn, men jag försöker att inte tänka så mycket på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback