Apa-kassa

Satt 20 minuter i telefonkö hos a-kassan idag, plötsligt började jag inse att jag var som kunderna jag pratar med varenda dag. Mina farhågor besannades när jag möttes av en obrydd, nonchalant röst som förklarade smått irriterat att allting jag behöver veta står i papprena jag har fått. Gaah!
Nu är det i alla fall bara en vecka kvar av slavgörat, oh happy day!

Ett stort grattis till min bror och hans damsällskap som gått och förlovat sig under sin utlandsresa! O en sån fröjd och O en sån lycka! mamma måste ha bajsat på sig av upphetsning.


Nu ska jag gå och inte ha ångest över mina nya skor, dom behövdes! Jag skulle ändå ha köpt skor sen och alla andra förklaringar jag ska mata min tvivlande hjärna med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback