The happy blog

Nu ska jag äntligen skriva i dig blogsy när jag är glad. Jag vet att du fått djupa emotionella ärr som förmodligen aldrig fullt kommer att försvinna av tidigare inlägg men hör und happen!
Den här veckan har varit so freakin awesome! Jag började jobba på presenta och här i Lule i måndags, väldigt nervös och väldigt exhalterad stegade jag in i affären som skulle bli min arbetsplats. Det är så förbannat roligt! Jag som börjat fundera på om hejn utbildningen verkligen skulle ge något. Och nu har det gett något, med råge!
Min lycka i nuläget ligger på ett alltime high, jag ler hela vägen hem på bussen.
Just när jag trodde att min lycka inte skulle kunna bli mer komplett så gav Palle mig ett fotoalbum som han suttit och knåpat ihop i en veckas tid. I ära av vår 5-års dag så har han suttit och fyllt ett helt album med bilder på oss och kompisar och good times. Då brast det bara och kranen stod på fullt sprut, jag kunde knappt se bilderna för att jag lipade så mycket. Det är det finaste och roligaste jag någonsin fått, inte ens thailandsresan kan slå hejn.

Igår kom Nator på att vi skulle åka till Lavergruvan och kolla in gamla husgrunder. Det var ganska kul, lägger nog upp bilder inom kort.

Idag kommer våra släktingar från stockholm till rosebay och grillar så jag och poopa ska sätta på våra finaste kläder och ett glatt humör och attendera denna prestigefyllda afton. Det ska bli kul, men framförallt gott med grillins!
mmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback