Lugnet efter stormen

Sitter här vid min laptop och försöker att inte få ett nervöst sammanbrot. för att demonstrera min irritatin kommer jag att låta allt jag skriver vara oredigerat dåmin skitlaptop inte verkar vilja rgistrer tryck på viss knappar. Det tar evigheter bara att skriva ett enkelt inlägg eler bara e jävla adress! Och jag trycker verkligen odentligt på ala förbannad knappjävlar!

hur som helst så sitter jag hos jeanette och dennis i jaobsberg ochgottar mig åt att jag får sova lnge på morgonen. Och sova är verligen huvudordet här. Jag har sovit somen liten nassegris de senaste dagarna, ibland vill jag inte ens gå upp! plötsligt käns sömn ganska spännande och lite givande och inte som ett strande moment i vardagen. Jag får väl glädja ig åt detta tills jag skaffar ett jobb igen då sönen garanterat komer att vara sombortblåt.

Saknar mina små klasskamrater men samtidigt så längtar jag hemtillpite som fan. Och det var längesen jag kände sån enorm saknad efter Palle,altså jag har ju saknat honom hela tiden men det ä verkligen efter skolans slut som jag haft ett pallefrmat hål i hjrtat. Det ska bi så jävla kul att åka tll thailand med honom!

Jag orkar ite skriva mer på den här jävla datorn det r ändå ingen som kmmer fatta skiten. pusshj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback