Freaks and freakos

Hej bloggen, som att du är en person.
Jag finner det helt sjukt kul med folk som bloggar om vad man har på sig varenda dag, som att någon bryr sig, men satan vad man kan tjäna pengar. Jag kanske borde börja skriva om vad jag har på mig varje dag: hej bloggen, idag har jag på mig ett befläckat linne från okänd källa och ett par speedos i herrstorlek, självklart matchat med ett par tennisstrumpor i olika färger. Sponsorerna skulle köa, KÖA säger jag!

trevlig valborg ändå, jag hade tänkt skita i hela grejen, bara för att spara pengar men istället blåste jag massor med pengar på grill och öl. Så det blev lite tvärtom men hej, man lever bara en gång.
Grillat är ju ändå livets sötma.

idag är det speldag, palle har införskaffat GTA 4 och jag som är lite coolare köpte little britain i spelform. Det är bättre än bra! Killen i speldisken frågade helt ignorant om det var någon slags serie när jag smällde fram spelet på disken medans jag nästan flåsade fram "jag MÅSTE ha det här spelet". Pff, bara den bästa serien i hela världen! dojk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback