Dagen flytt

Idag ska vi tamefan flytta! Eller börja i alla fall. Vi kommer att äntra in i vårt nya vuxna liv som snorungar, men vi kommer att komma ut på andra sidan som vuxna, välvårdade individer som tar dagens världsproblem på mycket stort allvar..HAHA..alltså nää. Vi kommer att ha ett hoppslott inomhus.

Det var trevligt att ha dig här Elin! Du vet att du alltid är välkommen, och nästa gång kanske vi kan bjucka på ett lite mer gästvänligt husrum.

Än en gång så glömmer man bort hur mycket skräp man har samlat på sig! man hittar tio år gamla jazzbyxor som man först skrattar åt och kastar i sopkorgen bara för att känna en stark ångest varpå man tar upp dessa modets clownbraxer. "De kanske blir mode igen" Säger man åt sig själv men ändå högt nog för att sambon ska höra så att han inte får för sig att kasta bort skatten man trott var död och begraven. Jag ska slänga de där byxorna, när jag blivit så fet att jag inte kommer i dem igen, vilket aldrig kommer att hända för att jazzbyxor, som vi alla vet, stretchar till evigheter! evigheter säger jag!

Kommentarer
Postat av: Rahkola

Tja! hur känns de nu att bo i nya huset? Bilder tack! Samt bilder från halloween-festen!!

Kraum

2008-11-05 @ 19:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback