Jobba jobba jooobba

Det är som mest det som är grejen nu för tida. Förutom de oändliga bussresorna så har jag inget att klaga på! Jag tycker verkligen om att jobba nu när jag kommit förbi noobperioden. Jag är forfarande lite grön, men nu håller jag inte på att kissa på mig före varje behandling.

Ja Elin, det är sant! Vi kommer att flytta till ett litet tegelhus i öjebyn, helt sjukt! Jag vet att du skrev på facebook men jag är så jäkla less skräpet så jag svarar här, du verkar ju uppenbarligen läsa min extremt intressanta blogg:) Vi har ett par som ska ta lägenheten så så fort Palle kommer tillbaka från sin resa så börjar vi packa!

Grattis i efterskott ida! Jag är verkligen kass på att komma ihåg när folk fyller år men bättre sent än aldrig eller?

Min hjärna funkar inte, det känns som kortslutning.


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för gratulationen, och att den var i efterskott har verkligen ingen betydelse! om du är sugen på fest får du gärna komma till oss på skurholmen den 11/10! dra med palle eller kanske anneli? eller ja, båda två! eller nån annan om du inte vill komma ensam eller nått :D

Postat av: Rahkola

Ja, jag läser ju denna blogg. Mycket intressant när man står och jobbar och inget att göra. Men guu så myche kul med hus. Jag kommer hem 23-27 okt, har ni flyttat in då tro? vars är palle? Kraum!

2008-10-05 @ 08:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback