Före fan

Jag klev upp före satan idag av okänd anledning så nu sitter jag mest och väntar på att gå till bussen. Ahhh bussen, transportmedlet för kungar. Däremot så finns det ett inslag som förpestar min bussupplevelse och det är "kvinnan". Det är alltså en kvinna som insisterar på att stå så där obekvämt nära på busshållplatsen. Jag har försökt med diverse knep för att få detta att inte inträffa som att alltid ställa sig på olika ställen men hon har överlistat mig varenda gång! Igår ställde jag mig jävlat längst in i hörnet på kuren och tanten går och sätter sig längst ut på bänken så nära som det bara går. Jag tror att hon är en del av vietcong och nu är hon ute efter mig. En människas "bekvämlighetsradie" (ja det är ett ord och om det inte var ett så är det det nu) är vetenskapligt beräknat att vara 3 meter. Så varje morgon blir mitt personliga utrymme skändat av vietcong. Låter rimligt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon har ett namn den där kvinnan, Currymoster

2009-03-02 @ 21:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback