not the sharpest knife..

Mina kompisar på facebook har tydligen röstat fram mina styrkor och svagheter. Jag är uppenbarligen "most artistic, best singer och most creative". Fine and dandy sweet as candy. Men jag är tydligen också jävligt opålitlig och inte särskilt smart. Alltså, jag hade hellre varit intellektuell än bra på att sjunga, vilket jag definitivt inte är. Det kanske är meningen att man inte ska ta så hårt på dessa förutfattade meningar, men varför skickar de då skiten till min mail??



Kommentarer
Postat av: Freddles

What the poop? Har folk svarat på såna frågor om alla? Inte vill jag veta vad folk som är korkade nog att svara på ett sådant facebook frågeormulär har för åsikter om mig.



Har dock för mig att jag fick nått sånt mail då jag just hade gått med i facebook, om att "your friends has voted you as most likely to dance around and sing a tune" eller nå sånt. Well thank you ansiktsbok for that usefull information.



Ansiktsboken är bajs och du är en liten guldklimp, och guld kan man alltid lita på också är det nog den smartaste av metallerna också. Jag menar Zink? Come on! Zink är så korkad att det tog honom 2timmar att se CBS 60minutes.



So dont feel to bad, i min och många andras bok så har du då ett

http://i168.photobucket.com/albums/u190/KamotTom/awesome.jpg

2009-02-03 @ 12:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback