watchmen!

13:e mars då jävlar! Då kommer förhoppningarna vara skyhöga på nya watchmenfilmen! fatta hur bra den filmen måste vara för att göra boken rättvisa? Mucho!

Sov som en jävla kratta inatt av okänd orsak, jag tror att det berodde på nightterrors men jag kommer inte ihåg av vilket slag.

Temperaturen ute har sjunkit till milda 18 minus medans temperaturen inomhus har sjunkit till svinkalla 15 plus. Det är umpftionde gången jag börjar dagen med att hoppa in i mina täckbyxor det första jag gör. Tänk om man hade kunnat ringa någon som kunde åtgärda detta..som en kille som kunde göra allt bättre för gratis. Som en bovärd. Min bovärd heter Pär och han gillar att rycka på axlarna, men jag älskar honom.

Fredag idag och lyckan ler på hessel!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahahah, jag tror jag dör av skratt ibland. :D Jag tycker att du borde skicka in ett klagomål till "bovärdsorganisationen" om hur lat din bovärd är. Då kanske han kan få tummen ur och se till att det blir varmt inne. Eller så kanske du kan få en ny... Du vet en sådan där elektrisk som man kan stänga in i garderoben då man inte behöver honom... åh ljuva tanke. Min "bovärd" har sirap i systemet...

2009-02-20 @ 17:38:53
Postat av: Freddles

Har du kollat in några trailers än då? ooo they are the awesome

2009-02-20 @ 19:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback