Husbilder


                Före                                   Efter

 Nu är det inte längre jul året runt i sovrummet! Det är inte klart än, det saknas lister och skit också måste sänggaveln målas men det är ändå ganska märkbar skillnad.

jag är lite bakis idag, vi var hos Palles arbetskamrat andreas på förfesten igår. Det var verkligen skittrevligt. Trevligt folk och så fick jag spela buzz som jag har tjatat om. Så nu måste jag önska mig det i födelsedagspresent. Tyvärr så lyckades jag supa bort mobilen men som tur var hade de trevliga människorna på kalles hittat den så nu måste jag bara ta mig dit och hämta den.

den här veckan skulle vara palles sista vecka i aitikgruvan men det verkar kanske bli förlängt, boo! men man ska vara glad att ha jobb i dessa karga tider, GLAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback